wtorek, 7 lutego 2012

Trochę inny przepiśnik

Sama nie mogę w to uwierzyć, ale praca magisterska napisana. Czeka mnie jeszcze kilka formalności i już niedługo obrona, a z nią wreszcie wymarzony koniec studiowania :) Myślę, że jak już będę po, to trzeba będzie się zastanowić nad jakimś candy :)

A dziś prezentuję trochę inny zeszyt kulinarny. Dlaczego trochę inny? Po prostu tematycznie wcale nie wiąże się z kuchnią, tym samym wyróżnia się wśród licznej grupy notesów kuchennych obecnych na wielu blogach i w galeriach internetowych. Przepiśnikiem jest tylko i wyłącznie z funkcji. Z założenia miał to być po prostu ładny zeszyt, myślę, że mi się udało ;)
Okładki ozdobiłam wydrukami cyfrowymi skomponowanych przeze mnie cyfrowych grafik. Miałam duży problem ze złożeniem zeszytu, bo nie posiadam bindownicy i w sumie cieszę się, że w końcu musiałam zastosować grube koła. Dzięki temu mogę na bieżąco uzupełniać notes nowymi kartami.:)

Ponieważ tematyka różana w zeszycie mocno obecna zgłaszam go na wyzwanie Szuflady - Różana miłość.

4 komentarze:

  1. Pewnie,że Ci się udało! Prześliczny zeszyto- przepiśnik i to fajnie, że się wyróżnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Lubie bardzo róże. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,

    a wonderful menu card and with the motive Paris and rose - perfect for a romantic dinner :)!

    Regards Senna

    OdpowiedzUsuń